mobile

„15min“ žingsnis prieš „AdBlock“ naudotojus

Share on FacebookShare on Google+Email this to someoneTweet about this on TwitterPrint this page

Dar vienas rinkos dalyvis žengė žingsnį, kovodamas su internautais, blokuojančiais reklamą savo puslapiuose. Nuo šiol vartotojai, naudojantys „AdBlock“, atsivertę „15min.lt“, kartą per dieną matys bemaž visą ekraną uždengiančią vieną reklamą, ji bus privalomai rodoma 5 sek.

Gegužės pradžioje panašų sprendimą priėmė ir „Lrytas.lt“ – besinaudojantys „AdBlock“ sistemomis, vartotojai „Lrytas.lt“ portale negali žiūrėti vaizdo turinio. Tomas Balžekas, UAB „15min“ vadovas, teigia, jog portalas tokiu sprendimu prašo vartotojų suprasti, kad interneto svetainės pajamas gauna tik iš reklamos ir norint pateikti kokybišką turinį turi jiems ją rodyti.

„Tad radome būdą, kaip vartotojui parodyti vieną didelę reklamą, nors jis ir įsidiegęs reklamos blokavimo sistemą“, – kalba p. Balžekas.

Tomas Balžekas, UAB „15min“ vadovas.Nuotrauka: Vladimiro IvanovoTokia reklamjuostė blokuojantiems reklamą bus rodoma penkias sekundes, po to bus galima ją uždaryti. Šios reklamos apačioje pažymima, „jog interneto portalas augs ir vystysis, jei ir toliau gaus pajamas iš reklamos, kadangi naudojatės reklamos blokavimo programa, reklamų nematote, išskyrus šią vieną“.

Plačiau: http://vz.lt/article/2015/6/4/15min-zingsnis-pries-adblock-naudotojus#ixzz3c57SYrtk