20150825192535-holiday-prepping-consumer-shopping-survey-3

3 švenčių tendencijos, kurias turėtų apsvarstyti mažmeninės prekybos verslininkai

Share on FacebookShare on Google+Email this to someoneTweet about this on TwitterPrint this page

Kviečiame peržvelgti verslininko, startuolių konsultanto Peter Gasca įžvalgas apie švenčių planavimą besikeičiančioje verslo aplinkoje.
Mažmenininkai pradeda ruoštis didžiosioms metų šventėms prieš kelis mėnesius. Šis planavimas tapęs gan rutinišku, tačiau spartaus e-verslo įsitvirtinimo ir išmaniųjų prietaisų paplitimo kombinacija keičia vartotojų apsipirkimo įpročius ir lūkesčius iš esmės. Taigi, panašu, kad mažmeninės parduotuvės praranda savo pozicijas, o faktas, kad šiais metais Amazon tapo didžiausiu mažmenininku pasaulyje, tai tik patvirtina.
Trys mažmeninės erdvės tendencijos, į kurias verslininkai turi atkreipti dėmesį, yra:
1) Mikro-momentai ir daugiakanaliai sąlyčio taškai. Svarbu reikiamu momentu identifikuoti vartotojo norus ir pasitelkiant įvairius kanalus pasiūlyti atitinkamą paslaugą ar produktą. Pvz., vartotojas iš mėgstamo prekės ženklo nori girdėti, kaip dėvėti modernų derinį tam tikrą progą, o pardavėjas tuoj pat pasiūlo aukštos kokybės turinio paslaugą. Esant tokiai sąveikai vartotojas jaučiasi reikšmingas ir yra pasiruošęs įsitraukti daug asmeniškiau.
2) Žmonių atsivertimas. Keičiantis vartotojo lūkesčiams, mažmenininkai pereina nuo tradicinių prekės ženklų prie vartotojo patirčių ir santykių, tuo pačiu siūlydami papildomus patogumus, kaip pvz. pristatymas/atsiėmimas arba patarimai soc. žiniasklaidos kanalais. Tokiu būdu vartotojas paverčiamas prekės ženklo ambasadoriumi.
3) Lanksčios alternatyvos. Mažmenininkai dovanų ar sveikinimų siuntimą, pasitelkiant e-verslo galimybes, vertina kaip patogumą, o ne beasmenį gestą. E-dovanojimas įgalina verslininkus įtraukti pirkėjus ir sukurti unikalias suasmenintas akimirkas internetu – t.y. teikti paslaugą su pridėtine verte.
Inovatyvūs verslininkai, perpratę besikeičiančią pirkėjų mąstyseną, įgalinantys ir skatinantys visus šiuos pasikeitimus, yra geriausiai pasiruošę pasinaudoti šventinio sezono galimybėmis.
Nuoroda į straipsnį.