alcohol-en-drugs.ashx

Alaus ir vyno išorinės reklamos draudimas – nuo gegužės

Share on FacebookShare on Google+Email this to someoneTweet about this on TwitterPrint this page

Alaus, vyno ir sidro išorinė reklama Lietuvoje turėtų būti uždrausta nuo kitų metų gegužės. Kartu planuojama nustatyti pereinamąjį kelių mėnesių laikotarpį, per kurį šių alkoholinių gėrimų reklamos stendai dar galės išlikti savo vietose.

Trečiadienį Vyriausybės pasitarime diskutuota apie Seime svarstomas Alkoholio kontrolės įstatymo pataisas, kuriais siūloma visiškai uždrausti alkoholio reklamą per televiziją ir radiją, taip pat panaikinti išimtį dėl alaus, alaus mišinių, vyno ir sidro išorinės reklamos leidimo Lietuvoje.

Vyriausybės nuomone, jau dabar Lietuvoje galioja pakankamai griežti alkoholio reklamos per televiziją ir radiją apribojimai, atitinkantys Europos Sąjungos direktyvas. Pavyzdžiui, nustatyta, kad tokios reklamos klipai gali būti transliuojami tik nuo 23 iki 6 val. Todėl Vyriausybė siūlo Seimui nepritarti pateiktam pasiūlymui panaikinti ir šias išimtis, visiškai uždraudžiant alkoholio reklamą per televiziją ir radiją.

„Alkoholio reklamai televizijoje ir radijuje jau yra nustatyti griežti apribojimai, ji draudžiama klausomiausiu ir žiūrimiausiu laiku, gali pasiekti tik ribotą, pilnamečių asmenų, auditorijos dalį“, – rašoma Vyriausybės išvadoje.

Bet ministrai pritarė siūlomai įstatymo pataisai dėl alaus, alaus mišinių su nealkoholiniais gėrimais, natūralios fermentacijos vyno ir sidro išorinės reklamos uždraudimo Lietuvoje. Vyriausybė siūlo nustatyti, kad toks draudimas įsigaliotų nuo 2016 m. gegužės 1 d.

Plačiau: http://vz.lt/vadyba/rinkodara/2015/09/02/alaus-ir-vyno-isorines-reklamos-draudimas–nuo-geguzes#ixzz3kfiIjZXA