slogan-apple1

„Apple“ susigrąžino vertingiausio prekės ženklo vardą

Share on FacebookShare on Google+Email this to someoneTweet about this on TwitterPrint this page

„Apple“, aplenkusi „Google“, 2015 m. susigrąžino vertingiausio prekės ženklo pasaulyje, o labiausiai ūgtelėjusio per metus laurai atiteko „Facebook“. Vertinant pastarųjų dešimties metų vertingiausiųjų statistiką, matyti, jog Europos prekių ženklai stagnuoja, Kinijos – sparčiai stiebiasi, o JAV – išgyvena renesansą.

 Tokias tendencijas brėžia WPP užsakymu atliktas pasaulinės rinkodaros tyrimų ir prekių ženklų vystymo bendrovės „Millward Brown“ tyrimas.

 „Apple“ vertingiausiu prekės ženklo titulu džiaugėsi 3 m. nuo 2011 m., tuo tarpu pernai ši technologijų milžinė pirmaujančias pozicijas buvo užleidusi „Google“.

Tačiau per metus, skaičiuoja tyrėjai, „Apple“ prekės ženklo vertė šoktelėjo  67% iki 247 mlrd. USD ir ji 2015 m. vėl atsistojo ant pirmojo laiptelio.

„Google“ vertė ūgtelėjo 9% iki 173,7 mlrd. USD, tačiau ji liko antroje pozicijoje. Toliau rikiuojasi „Microsoft“, 2015 m. aplenkusi IBM.

Į pirmąjį penketuką šiemet įsiveržė „Visa“, išstūmusi greito maisto restoranų prekių ženklą „McDonald‘s“ į devintąją vietą.

Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/28/apple-susigrazino-vertingiausio-prekes-zenklo-varda#ixzz3bPf91cW7