Brexit reakcija

Brexit atgarsiai: reklamos pramonę sukrėtė Jungtinės Karalystės sprendimas palikti Europos Sąjungą

Share on FacebookShare on Google+Email this to someoneTweet about this on TwitterPrint this page

Į šalies sprendimą palikti Europos Sąjungą britų reklamos pramonės vadovai reaguoja su nerimu. Dentsu Aegis Network vadovas Jerry Buhlmann teigia, kad referendumo rezultatai tapo tikra staigmena verslui, tačiau yra nusiteikęs optimistiškai: „Šiuo metu svarbu sutelkti dėmesį į politinio ir ekonominio stabilumo kūrimą… Mes tikimės, kad mūsų verslas klestės tiek Jungtinėje Karalystėje, tiek pasaulyje, nepriklausomai nuo šio sprendimo.“
„Labiausiai nerimauju dėl talentų nutekėjimo. Šiuo metu mūsų ofise Londone turime daugybę tautybių: prancūzai, ispanai, danai, švedai, vokiečiai ir t.t. Laikui bėgant vis daugiau klientų norės Europos centro Europoje, pvz. Amsterdame…“, – sako Lucy Jameson, Grey London generalinė direktorė.
CHI & Partners generalinė direktorė Sarah Golding mano, kad Kanai įrodė, jog britų reklamos industrija tikrai gerbiama pasaulyje, todėl reikia plėsti akiratį ir tapti ne tik vartais į Europą, bet ir viso pasaulio kompetencijos centru: „Niekas iš mūsų pramonės nenorėjo tokio rezultato. Pralaimėjome didelį konkursą. Bet kai pralaimime konkursą, mes žinome, kad turime dirbti sunkiau ir eiti dar kartą – į kovą už sėkmingą ateitį. Šiandien mes galime pykti, bijoti, nepasitikėti. Bet rytoj privalome panaudoti mūsų neįtikėtinai kūrybingus protus ir sukurti džiuginančią mūsų pramonės bei šalies ateitį.“
Y&R Europe prezidentas Andrew Dimitriou įsitikinęs, kad sprendimo poveikis vietiniams prekių ženklams bus milžiniškas: „Šiandien egoizmas pralenkė logiką. Trumpalaikis izoliacionistinis mąstymas nugalėjo prieš ilgalaikį kūrybiškumą ir bendradarbiavimą. Iš prigimties novatoriška tauta praras garbės vietą už globalaus stalo.“
Daugiau britų reklamos pramonę atstovaujančių vadovų pasisakymų rasite čia.