rinkodaros-komunikacija

DAN seminaras klientams 2016

Share on FacebookShare on Google+Email this to someoneTweet about this on TwitterPrint this page

Šių metų spalį „Dentsu Aegis Network“ komanda sukvietė savo klientus į tradicija tapusį renginį – metinį seminarą reklamdaviams. Seminaro tema: „Rinkodaros komunikacija. Už komforto zonos ribų.“
Pranešėjai gvildeno pasikeitusios vartotojų elgsenos problematiką, kai tradiciniai media sprendimai ne visuomet duoda norimą rezultatą, o eksperimentuoti su komunikacijos biudžetu yra per daug rizikinga.
Seminaro svečias, „Dentsu Aegis Network“ Verslo strategas NCEE regionui Caspers Henriksen paruošė išsamų pranešimą apie tai, kaip laimėti skaitmeninėje ekonomikoje, priimant verslo sprendimus besikeičiančioje rinkoje. Pranešimo metu aiškintasi, ką ir kodėl pakeitė skaitmeninė revoliucija, bei kaip konkrečiai mes galime panaudoti tas žinias mūsų aplinkoje.
dav
Tinklo media direktorius Marius Marčenkovas apžvelgė žiniasklaidos rinkos Lietuvoje pokyčius bei tendencijas.
dav
Programmatic asas iš Iprospect Povilas Žukauskas pasidalino praktinėmis žiniomis, kaip sukurti geriausią auditorijos, žinutės ir vertės priskyrimo sinergiją perkant programatiniu būdu.
dav
Tyrimų vadovė Ieva Mažylytė pateikė įžvalgų iš naujos „Consumer Connection System“ tyrimų bangos apie vartotojų pokyčius, efektyvų auditorijų planavimą bei efektyvumo matavimą.
dav

Dėkojame klientams už dalyvavimą ir tikimės, kad pranešimai buvo naudingi!
dav