Nuotrauka: KTU

Išbandomas interaktyvaus reklamos stendo prototipas

Share on FacebookShare on Google+Email this to someoneTweet about this on TwitterPrint this page

Kauno technologijos universiteto (KTU) mokslininkai ir studentai sukūrė pirmąjį lietuvišką interaktyvų reklamos stendo prototipą, kuris ne tik transliuoja reklamą, bet ir fiksuoja reklamą stebėjusiųjų vartotojų statistinius duomenis.

Stende integruota vartotojų elgsenos analizavimo sistema pateikia reklamą stebėjusių vartotojų statistinius duomenis: lytį, amžių, žiūrėjimo trukmę.

„Dirbdamas rinkodaros srityje dažnai susidurdavau su paprastu klausimu – kaip tiksliai išmatuoti vidaus ir lauko reklaminių stendų matomumą? Lauko reklamos stendų nuomotojai dažnai pateikia iš piršto laužtą statistiką. Todėl kilo idėja sukurti technologiją, kuri realiai įvertintų reklamos statistinius duomenis“, – sako Paulius Nezabitauskas, vienas iš idėjos autorių, KTU Nacionalinio inovacijų ir verslo centro darbuotojas.

Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/26/isbandomas-interaktyvaus-reklamos-stendo-prototipas#ixzz3bJbECPG1