aurelijus-katkevicius-66880196

Kaip būti pastebėtu informacijos jūroje?

Share on FacebookShare on Google+Email this to someoneTweet about this on TwitterPrint this page

Didžiausias iššūkis viešųjų ryšių agentūroms šiais laikais – būti pastebėtomis, „Žinių radijui“ sakė žurnalistas Aurelijus Katkevičius. Jis taip pat pasiūlė, ką tokiu atveju įmonės turi daryti.

„Į savo pašto dėžutę kasdien gaunu 60-70, iki 100 pranešimų spaudai pačiomis įvairiausiomis temomis, ir tai dažniausiai yra žudanti nuobodybė. Kartais tai man praverčia, nes aš pasiimu parodyti studentams, kaip daryti nereikia. Kad man kaip redaktoriui užkliūtų akis už kažkurio pranešimo spaudai, tai pasitaiko kartą į dvi savaites geriausiu atveju“, – laidoje „Ačiū, kad atėjote“ sakė A. Katkevičius.

Pasak jo, spaudos pranešimų rašymo schemos tos pačios, renginių organizavimo – taip pat, tačiau sudominti auditoriją, anot A. Katkevičiaus, galima nuoširdžiu bendravimu socialiniuose tinkluose:

„Ką aš besąlygiškai matau kaip visiškai kitokį buvimo būdą, nors irgi jis jau banalėja – išėjimas į socialinius tinklus ir paprastas, nuoširdus, kasdieninis bendravimas, bet būti nuoširdžiam irgi reikia mokėti. Jeigu įmonė išeina ir tiesiai bendrauja, ji gali laimėti daug daugiau nei pyškindama tuos pranešimus spaudai kas trečią dieną“, – sakė jis.

http://www.delfi.lt/verslas/media/kaip-buti-pastebetu-informacijos-juroje.d?id=66880114#ixzz3OcM6RFUq