google-67485826

Kuria alternatyvą „Facebook“ ir „Google“

Share on FacebookShare on Google+Email this to someoneTweet about this on TwitterPrint this page
The Guardian“, „The Financial Times“, „CNN International“, „Reuters“ ir „The Economist“ apjungė pajėgas tam, kad suformuotų savo internetinės reklamos platformą. Ši iniciatyva skirta sustabdyti reklamai skiriamų pinigų nutekėjimą tokioms technologijų milžinėms kaip „Microsoft“, „Google“ ir „Facebook“, rašo „The Guardian“.

Ši „Pangaea Alliance“ pavadinta iniciatyva suteiks šiems prekių ženklams prieigą prie daugiau nei 110 milijonų interneto vartotojų, naudojančių kompiuterizuotą ar programinę reklamos sistemą.

„Pangaea“ išskirtinumo esmė – partnerių kokybė“, – įsitikinęs „Guardian News & Media“ pardavimų direktorius Timas Gentry. „Žinome, kad pasitikėjimas – tai didžiausias pasitikėjimo prekių ženklu variklis, taigi susibūrėme kartu, kad padidintume pajamas iš reklamos patikimose žiniasklaidos platformose“, – naująjį projektą pristatė T. Gentry.

Remiantis „WPP Group M“ pateikiamais duomenimis, pasaulinė internetinės reklamos rinkos vertė siekia 60 mlrd. JAV dolerių (56 mlrd. eurų) ir joje vis labiau dominuoja žiniasklaidos kanalų savininkai, galintys pasiūlyti reklamuotojams didžiules auditorijas.

Remiantis „eMarketer“ pateikiama informacija, šiais metais Jungtinėje Karalystėje (JK) „Google“ ir „Facebook“ teks pusė bendros internetinės reklamos rinkos – daugiau nei 1 mlrd. JAV dolerių (daugiau nei 937 mln. eurų).

Tradiciniai šių milžinių konkurentai , pavyzdžiui, didžiausias visame pasaulyje internetinis laikraštis anglų kalba „Mail Online“ ir toliau daugiausiai dėmesio skiria auditorijos didinimui.

„Pangaea Alliance“ partneriai tikina, kad tai – vertingas projektas, apjungsiantis įtakingas ir pasitikėjimą pelniusias pasaulines reklamuotojų auditorijas.

„Financial Times“ auditorijos kokybė – tai yra dalykas, kurį pirkėjai įsigyja“, – įsitikinęs „The Financial Times“ pardavimų vadovas Dominicas Goodas. „Pangaea“ – nuostabi iniciatyva, sustiprinsianti pagrindinių leidėjų pozicijas užtikrinant patikimą reklamos platformą, sukuriant reikšmingas apimtis ir dalijantis išmaniosiomis auditorijos atrinkimo galimybėmis“, – pridūrė jis.

„Pangaea Alliance“ projekto bandomąją versiją ketinama pradėti naudoti jau balandžio mėn., o visu pajėgumu šis projektas pradės darbą vėliau šiais metais.

Pasaulinė žiniasklaidos kanalų auditorija pagal „ComScore“ pateikiamus neoficialius duomenis apie unikalių vartotojų skaičių per mėnesį:

„Facebook“ – 823 mln.;
Twitter“ – 178 mln.;
LinkedIn“ –173 mln.;
„Pangaea“ – 110 mln.;
„Hearst“ – 93 mln. ;
CNN – 89 mln.;
BBC – 80 mln.;
„Mail Online“ – 60 mln.;
New York Times“ – 44 mln.;
„The Guardian“ – 43 mln.

http://www.delfi.lt/verslas/media/kuria-alternatyva-facebook-ir-google.d?id=67485734#ixzz3Uvs8L6Mc