„Maxima“, „Swedbank“ ir „Tele2“ įtaka kiek sumenko

Share on FacebookShare on Google+Email this to someoneTweet about this on TwitterPrint this page

Labiausiai lietuviai yra prisirišę prie technologijų prekių ženklų, – atsisakyti „Google“ ar „Facebook“ didžiajai daliai vartotojų būtų sunku. Tačiau prekių ženklus įvertinus pagal verslo ir įvaizdžio parametrus stipriausias pozicijas Lietuvoje užima „Maxima“, „Swedbank“ ir „Tele2“.

Tokias tendencijas rodo komunikacijos grupės „Idea Group“ pasaulinis prasmingiausių prekių ženklų tyrimas. Viename sąraše tyrėjai išrikiuoja prekių ženklus pagal vartotojų prisirišimo kriterijų. Iš vietinių prekės ženklų čia pirmauja Lietuvos paštas (3 vieta), „Lietuvos dujos“ (7), sąraše devintoje vietoje yra SEB bankas, vienuoliktoje – LRT (visas sąrašas pateikiamas VŽ Premium).

Šaltinis: Idea Group.„Kuo unikalesnę vertę prekės ženklas suteikia vartotojui, tuo labiau vartotojas yra nuo jo priklausomas“, – aiškina Andrius Grigorjevas, „Idea Group“ strateginės komandos vadovas. Mūsų kasdienybė neįsivaizduojama be išmaniųjų įrenginių ir naujausių technologijų, tad ir šios srities prekių ženklai yra vieni sunkiausiai pakeičiami.

Analizuodama šio tyrimo duomenis „Idea Group“ prekių ženklus rikiuoja atsižvelgdama ir į daugiau kriterijų, t. y. ne vien prisirišimą, bet ir į prekės ženklo suteikiamą vertę, pagrindinius jų parametrus, vartotojų, besirenkančių ir teikiančių pirmenybę tiriamam prekės ženklui, skaičių.

Tada stipriausių prekių ženklų lyderių trejetukas Lietuvoje atrodo taip: „Maxima LT“, „Swedbank“ ir „Tele2“ (viso bendro sąrašo tyrėjai neatskleidžia, tik atskirų kategorijų penketukus).

„Nors šie trys prekių ženklai ir išlaikė savo pozicijas atskirose kategorijose, bet juos sieja tai, kad visų jų prekės ženklo vertės indikatoriai pernai krito“, – tyrimą komentuoja p. Grigorjevas.

Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/6/maxima-swedbank-ir-tele2-itaka-kiek-sumenko#ixzz3aT2jJLUL