„Maxima“, „Swedbank“ ir „Tele2“ – stipriausi, SEB – labiausiai augęs

Share on FacebookShare on Google+Email this to someoneTweet about this on TwitterPrint this page

Labiausiai lietuviai yra prisirišę prie technologinių prekių ženklų – atsisakyti „Google“, „Facebook“, „Microsoft“ ar „Skype“ didžiajai daliai vartotojų būtų didžiausias iššūkis. Tuo tarpu prekių ženklus, įvertinus atsižvelgiant į verslo ir įvaizdžio parametrus, stipriausias pozicijas Lietuvoje užima „Maxima“, Swedbank“ ir „Tele2“ vardai.

Tokias tendencijas rodo komunikacijos grupės „Idea Group“ pasaulinis Prasmingiausių prekių ženklų tyrimas.

„Nors šie trys prekių ženklai ir išlaikė savo pozicijas atskirose kategorijose, bet juos sieja tai, kad visų jų – „Maxima“, Swedbank“ ir „Tele2“ – prekės ženklo vertės indikatoriai pernai krito, t. y. jie tapo silpnesni nei 2013 m.“, – tyrimą komentuoja Andrius Grigorjevas, „Idea Group“ starteginės komandos vadovas.

Be to, iš šių trijų ženklų į prasmingiausiųjų dvidešimtuką patenka tik „Swedbank“ (16 vieta).

SEB šuolis

Įdomu, jog prasmingiausių lietuviams prekių ženklų sąraše SEB lenkia savo kategorijos lyderį „Swedbank“.

„SEB bankas pernai tapo vienu sparčiausiai stiprėjančių prekės ženklų ne tik finansų rinkoje, bet ir visos Lietuvos kontekste. Ypatingai stipriai pasikeitė vartotojų požiūris į SEB banko suteikiamą vertę – gyvenimo kokybės vertinimas išaugo 12% p. p.

Tad nors „Swedbank“ ir išlaikė stipriausio finansų kategorijos prekės ženklo pozicijas, bet prarado prisirišusių vartotojų grupę (11% p. p. skirtumas)“, – skaičiuoja p. Grigorjevas.

Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/5/maxima-swedbank-ir-tele2-stipriausi-seb-labiausiai-auges#ixzz3ZKnTGIS0