mobile

Mobiliojo ryšio operatoriai ruošia savo „Adblock“

Share on FacebookShare on Google+Email this to someoneTweet about this on TwitterPrint this page

Keli Europos mobiliojo ryšio operatoriai savo tinkluose ruošiasi blokuoti internetinę reklamą, tokiu būdu stodami į priešpriešą su tokiomis gigantėmis kaip „Google“ „AOL“ ir „Yahoo“, susižerenčiomis visą naudą.

Vienas Europos ryšio operatorius „Financial Times“ patvirtino, kad savo tinkle jau instaliavo blokavimo įrangą ir planuoja ją paleisti iki 2015-ųjų pabaigos. Ši sistema pašalina reklamas tiek internetiniuose puslapiuose, tiek išmaniųjų telefonų programėlėse, tačiau neturi galios pasiekti turinio socialiniuose tinkluose.

Daugelis telekomunikacijų įmonių piktinasi, kad skaitmeninės žiniasklaidos kompanijos, naudodamosis jų tinklais, bet nieko neinvestuodamos, susižeria visas pajamas.

Kompanijos vadovas, nenorėjęs atskleisti savo pavardės, sakė, kad kartu su juo reklamas ruošiasi blokuoti dar keletas operatorių. Jo žodžiais, taikymasis į milžinę „Google“ gali tapti bomba – tiek teigiama, tiek neigiama prasmėmis. Mobilieji operatoriai susidurtų ir su teisės, ir su viešųjų ryšių iššūkiais, mat pagal ES ir JAV tinklo neutraulumo taisykles telekomunikacijų kompanijos visiems privalo užtikrinti vienodą duomenų srautų perdavimą.

Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/18/mobiliojo-rysio-operatoriai-ruosia-savo-adblock#ixzz3aV0cElv9