facebook-logo-carat.lt

Naujas „Facebook“ algoritmas: pokyčiai verslui, žiniasklaidai ir jums

Share on FacebookShare on Google+Email this to someoneTweet about this on TwitterPrint this page

Praėjusią savaitę socialinio tinklo „Facebook“ naujiena su nerimu nuvilnijo po pasaulio žiniasklaidos redakcijas: socialinis tinklas keičia savo algoritmą. Pokytis atsilieps ir rinkodarininkams, ir eiliniams „Facebook“ vartotojams.

„Facebook“ pranešė, kad nuo šiol tinklo vartotojai daugiau matys turinio iš savo draugų ar šeimos narių, o ne komercinių puslapių, įskaitant žiniasklaidos priemones.
Po šio „Facebook“ žingsnio žiniasklaida jaučiasi lyg gavusi dūrį į nugarą. Socialinis tinklas ilgus metus masino įvairaus rango žiniasklaidą kliautis tinklu ir pasiekti savo skaitytojus būtent per „Facebook“, pažymi „The New York Times“. Viskas baigėsi tuo, kad „Facebook“ į žiniasklaidos priemones atveda apie 40% lankytojų srauto – daugiau nei „Google“, rodo „Parse.ly“ apžvalga.
O dabar „Facebook“ nusprendė, kad vartotojai mato per daug žiniasklaidos ir taip praleidžia svarbias žinias iš savo draugų. Tad nuo šiol prioritetas yra skiriamas draugams, o tik po to – pasaulio naujienoms.
Tad „Facebook“ algritmo pakeitimas – rimtas galvosūkis žiniasklaidai. Tačiau apžvalgininkai vardija ne tik iššūkius žiniasklaidai, bet ir galimą poveikį verslo rinkodarai bei vartotojams.

Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/medijos/2016/07/10/naujas-facebook-algoritmas-pokyciai-verslui-ziniasklaidai-ir-jums#ixzz4E6IICjQI