dan ad spend forecasts

Pasaulinės reklamos išlaidų prognozės

Share on FacebookShare on Google+Email this to someoneTweet about this on TwitterPrint this page

Dentsu Aegis Network parengė ataskaitą - Adspend_2019_Summary FINAL -  apie pasaulines reklamos išlaidų prognozes 2019 m. Norintiems pamatyti pilną ataskaitą, siūlome ją atsisiųsti, o pagrindiniai faktus galite perskaityti čia :

  • Prognozuojama, kad pasaulinės reklamos išlaidos 2019 m augs 3,8% , palyginti su 2018 m  4.1% , tačiau jau 2020 m pasieks  4.3%
  • Skaitmenizacija išliks dominuojančia jėga, investijos į reklamą internete 2019 m. prognozuojama viršys 40% ribą.
  • Prognozuojama, kad 2019 m. Amerikoje reklama internete pirmą kart viršys televizijos reklamos išlaidas.
  • Nepaisant politinio neapibrėžtumo susijusio su  „Brexit“, atnaujinome 2019 m. Jungtinės Karalystės reklamos išlaidų prognozę nuo 4.7% iki 6.1% atsižvelgiant į skaitmeninį Jungtinės Karalystės brandumą.
  • Reklama mobiliuose įrenginiuose yra sparčiausiai auganti ir prognozuojama, kad 2019 m. ji išaugs net 19,2%