Ką mes darome

Integruotos komunikacijos planavimas

Detalus media komunikacijos planavimas, kuriantis vertę Jūsų verslui kiekviename žingsnyje – nuo objektyvių tikslų išsikėlimo iki rezultatų vertinimo tolesniems komunikacijos veiksmams planuoti.

Identifikuojame komunikacijos tikslus

Nustatome, KOKS yra tas didysis iššūkis – kurie tikslai yra siektini ir kuriantys realią vertę kliento verslui.

1_focus_objectives

Nustatome vertingiausią vartotoją

Apsibrėžiame, KAS yra vertingiausias vartotojas – komunikacija su šiuo vartotoju padeda greičiau pasiekti tikslų.

2_focus_portrait

Sužinome media vartojimo ypatumus

Sužinome, KAIP vartotojai naudoja žiniasklaidą – tai padeda tikslingiau planuoti komunikacijos kanalus.

3_discover_footprint

Nustatome sprendimų pirkimo kelią

Atrandame, KAIP vartotojai šiandien priima sprendimus ir komunikuojame ten ir tada, kai žinutė veikia labiausiai.

4_discover_journey

Sukuriame komunikacijos strategiją

Generuojame idėjas, KAIP sudominsime ir įtrauksime vartotojus – mes žinome, kokią reakciją sukels komunikacija vartotojui.

5_create_strategy

Suplanuojame žiniasklaidos kanalus

Atsirenkame, KURIUOS kanalus naudosime komunikacijos ekosistemoje – kada, kur ir kaip, kad investicijos į komunikaciją būtų veiksmingiausios.

6_create_plan

Vykdome ir valdome komunikacijos planą

Nuosekliai ir tiksliai veikiame, KAD planas būtų įgyvendintas – užsakome kanalus, atliekame reklaminės medžiagos logistiką, nuolat atliekame kampanijų eigos sekimą.

7_deliver_activation

Įvertiname kampanijų rezultatus

Įvertinam tai, mes pasiekėm ir taikome šią patirtį tolesniems veiksmams.

8_deliver_results

Skaitmeninės komunikacijos planavimas

Sertifikuoti specialistai išnaudoja visą internetinės komunikacijos kanalų ekosistemą – nuo įvaizdinių kanalų iki socialinės media platformų.

Įvaizdžio ir žinomumo kampanijos

Kuriame, administruojame ir analizuojame įvaizdines (display) kampanijas visuose online media kanaluose.

seeit

Srautų gerenavimo veiksmai

Taikome SEO, mokamos paieškos, RTB kampanijų, partmerystės programų metodus srautų į jūsų svetainę/e.parduotuvę atvedimui.

getit

Lankytojų konversijos metodai

Naudojame įvairius lankytojų konversijos gerinimo metodus: strautų statistiką ir analizę, svetainės / e.parduotuvės struktūros ir funkcijų analizę, konversijos tunelio optimizavimą.

clickit

Lojalumo skatinimo veiksmai

Lankytojų išlaikymui naudojame remarketingo, naujienlaiškų rinkodaros metodus, optimizuojame lankytojų lojalumo programas.

repeatit

Vartotojų, medijų, prekės ženklų tyrimai

Dirbame su visais industrijoje pripažintais auditorijos matavimo duomenimis ir įrankiais. Tačiau ypatingą vertę klientams kuriame naudodami „Vartotojų Sąsajų Sistemą“ (Consumer Connection System – CCS). Tai yra giliausias vartotojų ir žiniasklaidos analizės įrankis rinkoje, kurio duomenys remiasi 3000 Lietuvos gyventojų apklausa.

Vartotojų tyrimai

Analizuojame Lietuvos vartotojus demografiniu ir psichografiniu aspektu, išsiaiškiname vartotojo požiūrius ir gyvenimo būdą, nustatome sprendimų priėmimo motyvus.

Consumers_ccs_ico

Prekių ženklų ir kategorijų tyrimai

Nustatome kliento verslo kategorijos ypatumus, vartotojų požiūrį į ją, vartojimo įpročius bei pirkimo sprendimo priėmimo kelią.

Brands_CCS_ico

Komunikacijos tyrimai

Analizuojame vartotojų požiūrį į komunikaciją, reakciją į reklamą, komunikacijos kanalų gebėjimą sudominti ir įtraukti auditoriją.

Communications_ccs_ico

Medijų tyrimai

Išmatuojame daugiau nei 50-ies komunikacijos kanalų (tiek perkamų, tiek valdomų kliento) parametrus, vartojimo dažnį ir pasiekimą, auditorijos motyvus „vartoti“ kanalą bei kiekvieno kanalo įtaką komunikacijos tikslams.

Media_ccs_ico