3_news LT

Password 2019 – metinė rinkodaros efektyvumo konferencija

Share on FacebookShare on Google+Email this to someoneTweet about this on TwitterPrint this page

Praėjus „Password 2019 m.“ konferencijai norime pasidžiaugti, kad efektyviausia metų rinkodaros kampanija tapo  „Tele2 Laisvas internetas“.

Džiaugiamės ir dižiuojamės savo kolega Daivaru Ulinsku, projektų direktoriumi, kuris buvo šių metų „Password 2019 m.“ komisijoje. Taip pat džiaugiamės dėl savo kolegės Laurynos Dovydėnienės, tyrimų vadovės, kuri šiame renginyje vedė diskusiją apie „Lietuvos vartotojo portretas, ar tikrai jau pažįstame?

Trumpas Laurynos Dovydėnienės pranešimo aprašymas : „Rinkodaroje nuolat susiduriame su momentu, kai reikia nuspręsti, su kokia auditorija norime kalbėtis. Kuo remiantis ji pasirenkama? Pasirinkimo momentas dažnai nulemia ir pokalbio su konkrečiu vartotoju sėkmės tikimybę, kuri tampa panaši į išlošio loterijoje – tu laimi arba ne. O kaip laimėjimo tikimybę padidinti? Atsakymas – pažinti savo auditoriją, remiantis duomenimis. „Dentsu Aegis“ tinklas 65 pasaulio šalyse vykdo  vartotojų tyrimą, kurio įžvalgomis sėkmingai naudojasi „Phillips“, „Mastercard“, „Tele2” ir kt. Lietuvoje šio tyrimo metu apklausiami 3000 respondnetų, tiriant daugiau nei 200 psichografinių pjūvių. Kokias galimybes teikia gilesnis auditorijos pažinimas? Kaip šias žinias įdarbinti savo prekės ženklų komunikacijoje?“