mobile

Penkios kertinės ateities rinkodaros tendencijos

Share on FacebookShare on Google+Email this to someoneTweet about this on TwitterPrint this page

Laukiama, kad investicijos į mobiliąją reklamą nuo beveik 69 mlrd. USD šiemet ūgtels iki 100 mlrd. USD kitąmet ir aplenks sumas, kurias verslas skiria internetinei reklamai vartotojų kompiuteriuose.

Nors prieš trejus metus mobilioji reklama tesudarė mažiau nei 2% pasaulinės reklamos išlaidų, jos dalis šiemet, tikėtina, sieks jau 12%, skaičiuoja interneto rinkodaros tyrimų bendrovė „eMarketer“.

 Labiausiai šį procesą skatina besikeičiantys vartotojai – tai yra pagrindinis pokyčių veiksnys. Praėjus aštuoneriems metams po „Apple“ revoliucijos ir pristatyto „iPhone“, šiandien daugiau nei 2 mlrd. žmonių pasaulyje turi išmaniuosius telefonus. Benediktas Evansas, Silicio slėnio rizikos kapitalo įmonės „Andreessen Horowitz“ atstovas, teigia, kad iki 2020 m. keturi iš penkių suaugusiųjų savo rankose turės išmaniuosius telefonus.

Tiesa, iki šiol mobiliosios reklamos grietinėlę nusigriebia „Google“ ir „Facebook“. Abu šie interneto milžinai labai greitai pajuto, kad mobilioji reklama, taip pat teikiamos papildomos paslaugos išmaniesiems, yra augimo variklis. 2014 m., „eMarketer“ duomenimis, jos jau atsiriekė 55% visų mobiliosios reklamos investicijų.

Vis dėlto rinkodaros ekspertai sako, kad abiejų šių bendrovių dominavimas mobiliosios reklamos platformoje menks, nes konkuruojantys žiniasklaidos koncernai ir technologijų grupės taip pat imasi novatoriškesnių rinkodaros sprendimų. Rinkodaros ekspertai išskiria penkias šiandien vis didesnį pagreitį įgaunančias tendencijas, kurios artimiausioje ateityje tik stiprės.

Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/20/penkios-kertines-ateities-rinkodaros-tendencijos#ixzz3boqAfYCA