tns

Pirmąjį pusmetį reklamos apimtys augo 6,5 proc.

Share on FacebookShare on Google+Email this to someoneTweet about this on TwitterPrint this page

Rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio – birželio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 6,5 proc., lyginant su 2014 m. analogišku laikotarpiu. Šį pusmetį reklamos apimtys labiausiai augo kino ir lauko video reklamoje, kiek mažiau vidaus kanaluose, TV, lauko statinės reklamos ir radijuje.

„Pirmąjį šių metų pusmetį labiausiai išaugo socialinės reklamos gross apimtys. Aktyviausiai buvo reklamuota saugaus eismo akcija, paramos akcija „Gelbėkit vaikus“, A. Guogos paramos fondo prašymas paremti Lietuvos kariuomenę. Keturis kartus paaugo automobilių draudimo, du kartus – mobiliojo ryšio telefonų prekybos gross reklamos išlaidos“, – tyrimo duomenis įvertino TNS LT reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Lyginant produktų grupes, matyti mobiliojo ryšio operatorių paslaugų biudžeto mažėjimas, pirmąjį pusmetį jis smuktelėjo 64 proc. Taip pat 33 proc. sumažėjo gross investicijos į mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo korteles, 19 proc. populiariosios muzikos koncertų, festivalių reklamą. Iš reklamdavių pirmąjį šių metų pusmetį labiausiai per pirmąjį pusmetį gross išlaidas didino Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos, greitųjų kreditų bendrovė „Nordecum“, „Minibank“. Šiemet „Bitė“ reklamos gross pinigus mažino 64 proc., „Mondelez International“ – 46 proc., „Henkel“ – 37 proc.

Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/media/pirmaji-pusmeti-reklamos-apimtys-augo-65-proc.d?id=68597488