streles

Reklamos rinka: lūžio ir augimo metai

Share on FacebookShare on Google+Email this to someoneTweet about this on TwitterPrint this page

Atrodo, kad 2015 m. Lietuvos reklamos sektoriui gali tapti lūžio metais ir kelerius pastaruosius metus vietoje tūpčiojusi rinka pagaliau ūgtelės apie 3–5%. Dar tvaresnį augimą (6–9%) reklamos ir komunikacijos specialistai prognozuoja kitąmet.

2014 m. Lietuvos reklamos rinka ūgtelėjo vos 0,3% ir siekė 99,1 mln. Eur, o 2015 m. pavasarį rinkos tyrimų bendrovės TNS LT apklausiami rinkodaros ir komunikacijos specialistai prognozavo, kad rinka šiemet ūgtelės 4%. Taip pat optimistiškai į ateitį žvelgta ir 2014 m. pavasarį, tačiau tuokart visas optimistines prognozes sugriovė įtempta geopolitinė situacija. Dabar VŽ kalbinami reklamos verslo atstovai, nors ir atsargiai, tačiau gana užtikrintai viliasi, kad pirmą kartą nuo 2011 m. kiek didesnio šuolio reklamos rinka tiek šiemet, tiek kitąmet pagaliau demonstruos spartesnį augimą.

Plačiau: http://vz.lt/vadyba/rinkodara/2015/11/04/reklamos-rinka-luzio-ir-augimo-metai#ixzz3qVm9806f