internetas-67228364

TV3 televizija apsipirko internete

Share on FacebookShare on Google+Email this to someoneTweet about this on TwitterPrint this page

Dalis lietuviškų tinklalapių jau matomi su „TV3“ junginiu domenuose – dažniausiai tai yra tinklalapių įsigijimo požymis.

Toks junginys įsiterpė į balsas.lt, ekonomika.lt, valstietis,lt, spekuliantai.lt, sveikata.lt tinklalapių domenus.

DELFI žiniomis, tinklalapių darbuotojai informuojami, kad bus vykdomi projektai su televizijos kanalu „TV3“.

„Nuo kovo 1 dienos „TV3“ interneto portalų sąrašo, kuriame yra svetainės tv3.lt, tv6.lt, tv8.lt, tv3play.lt, powerhitradio.lt, žinios.lt bei balsas.lt portalų statistiniai duomenys skaičiuojami bendrai. Po trumpo pereinamojo laikotarpio bendrovė „Tele-3“ bus atsakinga ir už balsas.lt turinį bei plėtojimą“, – komentavo „Tele-3“ Komunikacijos vadovė Vaida Vincevičiūtė.

Ji dėstė, kad sujungus pajėgas šiais metais tikimasi sustiprinti „TV3“ pozicijas ir tapti vienu iš trijų didžiausių interneto rinkos dalyviu.

Šiuo metu visi „TV3“ televizijos valdomi interneto portalai per mėnesį pasiekia 20 proc. visos interneto auditorijos.

„TV3“ televizija priklauso tarptautiniam žiniasklaidos koncernui „Modern Times Group“ (MTG).

Tinklalapis balsas.lt priklauso bendrovei „E. naujienos“, anksčiau buvo valdomas įmonės „Balsas.lt leidiniai“, kuri kreipėsi dėl bankroto bylos iškėlimo. Tinklalapis ekonomika.lt save taip pat pristato su įmone „Balsas.lt leidiniai“. Tinklalapis spekuliantai.lt valdomas įmonės „Terra octo“, o valstietis.lt – „Krašto spaudos“.

Visų šių keturių tinklalapių reklamos plotais prekiauja bendrovė „tiPRO group“

http://www.delfi.lt/verslas/media/tv3-televizija-apsipirko-internete.d?id=67314664#ixzz3TQ7C6aIH